برای نمایش بهتر وب سایت از ورژن جدید مرورگر فایرفاکس یا گوگل کروم استفاده نمایید.

دانلود ورژن جدید فایرفاکس دانلود ورژن جدید کروم
English فارسی

مدیریت منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی تبریزHuman Resources Management

فهرست اصلی

   
اداره حقوق و دستمزد با تمرکز بر امور اداری مرتبط با حقوق، مزایا و کارکرد پرسنل، در چارچوب قوانین و مقررات، ضمن همکاری مؤثر با واحدهای مالی و منابع انسانی، نقش مهمی در ساماندهی اطلاعات مالی و ارتقاء عدالت سازمانی ایفا می‌کند.
 
      اهم وظایف اداره حقوق و دستمزد بشرح ذیل می باشد :
  1. سیاست گذاری در زمینه اجرای برنامه های مربوط به بهبود وضعیت حقوق و دستمزد کارکنان
  2. نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات و دستورالعمل‌ها و آیین نامه‌های مربوط در راستای سیاست های ابلاغی
  3. راهنمایی مراجعین (کارکنان غیر هیات علمی) در زمینه قوانین، مقررات و دستورالعمل‌ها بر حسب وظایف اداره
  4. ایجاد زمینه رشد معنوی منابع انسانی و بهسازی و ارتقاء سطح دانش و تخصص و مهارت های آنان
  5. مشارکت در تدوین آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌ها و مقررات مربوطه در حوزه مدیریت منابع انسانی
  6. انجام مطالعات لازم به منظور کمــک در ایجاد و برقراری روشهای مفید و مؤثر در امور اداری و تشکیل تیمها و گروه های کاری مشترک در راستای منابع انسانی سازمان / موسسه
  7. افزایش سطح مســئولیت پذیر بودن کارکنان در نظام اداری از طریق آموزش های کاربردی
  8. مشارکت فعال در کانون‌های تصمیم گیری مرتبط با حوزه مدیریت منابع انسانی
  9.  به کارگیری فناوری نوین در جهت مکانیزه نمودن فرآیندهای اداری
  10.  پیاده سازی و تعاریف انواع فرآیندهای سیستمی مربوط به نرم افزارهای پرسنلی و مرخصی براساس دستورالعمل ها، قوانین و مقررات مربوطه
  11.  انجام سایر وظایف محوله اداری حسب دستور مسئول مافوق

 

 درخواست ملاقات حضوری
 
پرسش و پاسخ و مشاوره (با مديريت منابع انساني دانشگاه علوم پزشكي تبريز)

  ارتباط با ما (مديريت منابع انساني دانشگاه علوم پزشكي تبريز)

  نظر سنجی ( مديريت منابع انساني دانشگاه علوم پزشكي تبريز)

 پرسش و پاسخ  (با اداره كل منابع انساني وزارت بهداشت درمان آموزش پزشكي)